English

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

۶۵درصد جمعیت استان اصفهان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان امروز در نشست خبری گفت: از جمعیت پنج میلیون و300هزار نفری استان سه میلیون و300هزار نفر برابر 65 درصد تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

65درصد جمعیت استان اصفهان زیر پوشش  بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، دادخواه اظهار داشت: 500 هزار نفر از بیمه شدگان استان  را جمعیت بازنشستگان تشکیل می‌دهندکه ماهانه 340 میلیارد تومان حقوق به باز نشستگان پرداخت می شود.

وی افزود: افزایش حقوق‌ بازنشستگان در اردیبهشت اعمال شده و  طلبی که از فروردین و اردیبهشت دارند در تیرماه پرداخت خواهد شد.

دادخواه گفت: یک میلیون و 90هزار نفر در حال حاضر در استان اصفهان بیمه پرداز هستند که 80درصد از آنها از بیمه اجباری و بقیه از بیمه خاص برخوردار هستند .

وی بیان کرد :در حال حاضر 23 هزار نفر در استان از بیمه بیکاری استفاده می کنندکه با توجه به رکود اقتصادی رشد 24درصدی آمار مقرری بگیران بیکاری را در استان داشته ایم .

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت : با اجرای طرح نسخه های الکترونیکی در درمانگاه ها و بیمارستان های ملکی تامین اجتماعی 700 هزار دفترچه  بیمه کمتر صادر می گردد.

وی بااشاره به ضرورت الکترونیکی شدن پرونده های بیمه شدگان و مستمری بگیران افزود: امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای رسیدن به این نقطه فراهم شده است و منتظر دستورالعمل های لازم از تهران هستیم.

دادخواه بیان داشت: دریافت لیست الکترونیکی از 102 هزار کارگاه در استان و ابلاغ الکترونیکی به کارفرمایان از جمله خدمات غیرحضوری برای کارفرمایان است که اصفهان در این موضوع رتبه اول را در کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی