English

فرمانده انتظامی گلستان

تشکیل پرونده های قاچاق کالا در گلستان ۲۱ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی گلستان از افزایش ۲۱ درصدی تشکیل پرونده های قاچاق کالای استان در سه ماهه نخست سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

تشکیل پرونده های قاچاق کالا در گلستان ۲۱ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی اکبر جاویدان عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گلستان اظهار کرد: سال گذشته چهار هزار و ۶۳۷ پرونده قاچاق در استان تشکیل شد.

وی از افزایش ۳۳ درصدی پرونده ها نسبت به سال ۹۴ خبر داد و افزود: سه هزار پرونده بالای ۱۰ میلیون ریال بوده و در این راستا چهار هزار و ۱۸۱ نفر در استان دستگیر شدند.

متلاشی شدن ۷ باند قاچاق

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: در سال گذشته همچنین هفت باند قاچاق در استان متلاشی و ۲۳ طرح اجرا شد.

وی از توقیف ۹۹۴ دستگاه نقلیه و افزایش ۱۲۷ درصدی توقیف خودروها نسبت به سال ۹۴ خبر داد و اضافه کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی، برنج، چای، ترشی و لوازم صوتی و تصویری، گوشی همراه و کامپیوتر بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان بود.

وی با بیان اینکه کالای ممنوعه (ماهواره و لوازم جانبی) و پوشاک هم سهم بالایی در کالاهای قاچاق استان داشتند، اضافه کرد: ارزش کالاهای قاچاق استان در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ حدود ۹۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

سردار جاویدان تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۲۵۲ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۶۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد پرونده قاچاق ۲۱ درصد و ارزش ریالی ۳۰ درصد رشد دارد، خاطرنشان کرد: نبود انبار نگهداری کالای قاچاق کشف شده در استان و تحویل نگرفتن لوازم و تجهیزات گیرنده های تلویزیونی کشف شده گلستان در تهران از مشکلات عمده در مبارزه با قاچاق کالا در استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه