English

دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد

خرید تجهیزات جدید الکترونیکی برای امداد کوهستان

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تقویت امداد کوهستان، از خرید تجهیزات جدید الکترونیکی برای امداد کوهستان خبر داد.

خرید تجهیزات جدید الکترونیکی برای امداد کوهستان

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی محمدیون امروز در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به روش‌های کاری جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد:  به استان ها با معاونین خود سفر می کنیم و با معاونین استان ها جلساتی در جهت رفع مشکلات آنها برگزار کرده و اقدامات لازم را انجام می دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تجهیزاتی اخیرا توسط سازمان برای امداد کوهستانی و تجهیزات الکترونیکی خریداری شده است و در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت تا بتوانیم کار امدادرسانی به مردم را سریعتر و با امکانات بیشتری انجام دهیم ضمن آنکه سیاست های ما این است که انبارها تکمیل و به نیروی انسانی از لحاظ مادی رسیدگی شود.

وی با بیان این مطلب که از 400 امدادگر در هشت جلسه تجلیل شده است، مطرح کرد: برنامه ما این است که با حمایت استانداران آمادگی جمعیت را تقویت کرده تا در مواقع ضروری از آمادگی لازم برخوردار باشیم.

محمدیون گفت: استان کرمان مانند سایر نقاط کشور از آسیب های اجتماعی رنج می برد و معتقدیم در شرایط کنونی مبارزه با آسیب های اجتماعی با تولید سی دی و نشریه امکان پذیر نیست و باید وارد عمل شویم و برنامه های خود را عملیاتی کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: در سال گذشته در ستاد مبارزه با مواد مخدر به عنوان ستاد برتر از طرف ریاست جمهور لوح تقدیر گرفته ایم و ادامه این حرکت بشر دوستانه به هدایت و راهنمایی استانداران و نخبگان کشوری میسر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه