English

جاده کمربندی بستان تردد زائران اربعین را سهولت می بخشد

جاده کمربندی بستان به‌ منظور سهولت تردد زائران اربعین حسینی قبل از اربعین تکمیل می‌شود.

جاده کمربندی بستان تردد زائران اربعین را سهولت می بخشد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، ‌مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: جاده کمربندی بستان به‌منظور سهولت تردد زائران اربعین حسینی ، قبل از اربعین تکمیل می‌شود.

منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان پس از بازدید از روند احداث ، تعریض و بهسازی مسیر اهواز به مرز چذابه به عنوان مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جاده بستان – چذابه از مسیرهای پرترددی است که نه تنها در ایام اربعین حسینی بلکه مسیر تردد خودروهای ترانزیت در طول سال به کشور عراق می‌باشد. در سال گذشته برای بهسازی زیرساخت‌های ۴۰ کیلومتر از محور سوسنگرد - بستان – چذابه ، ۷۲ میلیارد تومان هزینه کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: امسال نیز برنامه‌ریزی‌شده تا ۲۰ کیلومتر دیگر از این کریدور را با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اجرا کنیم.

وی در ارتباط با اشتغال‌زایی این پروژه بیان کرد: این کریدور با بکارگیری هشت پیمانکار بومی و با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر نیروی انسانی در حال اجرا است. تا قبل از اربعین نیز این ۲۰ کیلومتر باید به بهره‌برداری برسد.

پیمانکار اجرای این طرح در زمان بازدید استاندار خوزستان از این محور قول داد تا دو کیلومتر از کمربندی بستان قبل از فرارسیدن اربعین به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، بستان از شهرهای مرزی و از توابع شهرستان دشت آزادگان است که یکی از راه‌های زائران عتبات عالیات در استان خوزستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه