English

هرگونه تبعیضی در زمینهٔ استخدام جوانان اهل حق، غیرقانونی است

استاندار کرمانشاه گفت: هر گونه تبعیضی درزمینهٔ استخدام جوانان کرمانشاهی و از جمله جوانان اهل حق غیرقانونی است و اصولاً مردم ایران برای برداشته شدن تبعیض‌ها انقلاب کردند.

هرگونه تبعیضی در زمینهٔ استخدام جوانان اهل حق، غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر رازانی ابراز داشت: طی دهه‌های گذشته خدمات عظیم و گسترده‌ای از سوی نظام جمهوری اسلامی به مناطق روستایی و بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف صورت گرفته است، به‌گونه‌ای که اگر به دو دهه قبل بازگردیم مشاهده می‌کنیم که راهی طولانی و افتخارآمیز را طی کرده‌ایم و خدمات بسیار درخشانی انجام‌گرفته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: درخت تنومند انقلاب اسلامی باوجود تحمل 8 سال جنگ تحمیلی و پذیرفتن خسارات بسیار و تداوم دشمنی‌ها و تحمل تحریم‌های بین‌المللی همچنان استوار به رشد خود ادامه می‌دهد و توانسته کارهای بزرگی انجام دهد.

این مقام عالی استان افزود: در سال‌های ابتدایی انقلاب، بسیاری از زنان موقع زایمان دچار مرگ می‌شدند و یا بسیاری از نوزادان در بدو تولد از میان می‌رفتند و درصد زیادی از بچه‌ها و به‌خصوص دخترها به دلیل کمبود مدارس روستایی از تحصیل بازمی‌ماندند، ولی اکنون روستاها داری مدارس و امکانات تحصیلی هستند و از آب، برق، مخابرات و راه مناسب برخوردارند و اکثریت قریب به‌اتفاق روستاهای بالای 20 خانوار گازرسانی شده‌اند. درواقع خدمات بسیار بزرگی طی این سال‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه از برخی کارها در حوزه عمرانی خبر داد و افزود: ترمیم آسفالت جاده کوزران به کرمانشاه یکی از مطالبات مردم منطقه است و این کار به‌زودی انجام می‌شود. همچنین سیستم فاضلاب شهری کوزران نیز اجرایی می‌شود.

 وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بر اساس تعالیم امام (ره) و قانون اساسی و فرهنگ انقلاب هرگونه تبعیض در این کشور جایی ندارد و اصولاً مردم ما انقلاب کردند تا این تبعیض‌ها را از میان ببرند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرگونه تبعیضی درزمینهٔ استخدام جوانان کرمانشاهی و ازجمله جوانان اهل حق غیرقانونی است و هر کس به مشکلی در این زمینه برخورد کرد به استانداری کرمانشاه منعکس نماید تا پیگیری کنیم.

وی از جوانان بخش کوزران خواست برای اشتغال، تنها منتظر دولت نمانند و خودشان به تلاش و ایده پردازی بپردازند و از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع‌دستی کوزران برای اشتغال‌زایی استفاده کنند و دولت نیز حامی آن‌ها خواهد بود.

این مقام عالی استان در مورد وضعیت طرح سامانه سردسیری گفت: این طرح در مرحله مطالعه است و وزارت نیرو در مورد توجیه اقتصادی آن دچار تردید است و مذاکرات و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

دکتر رازانی در بخشی از بیانات خود از رأی 85 درصدی مردم بخش کوزران به دکتر روحانی و حمایت آن‌ها از تداوم دولت تدبیر و امید سپاسگزاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه