English

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۱۳ کیلو هروئین و تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری هفت قاچاقچی مواد مخدر و کشف 113 کیلوگرم هروئین و تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 113 کیلو هروئین و تریاک در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های کاشان، نائین، خمینی شهر و لنجان در چهار عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته مقدار 113 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را کشف و تعداد هفت نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

وی افزود: از این مقدار مواد مخدر کشف شده 107 کیلو و 900 گرم تریاک و پنج کیلو و 500 گرم هروئین بود و از قاچاقچیان دو دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلی و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به صورت ماهرانه در خودروها جاسازی شده بود گفت: با اشرافیت بالا، تیزهوشی و تخصص ماموران پیچیده ترین جاسازی ها نیز از دید آنان پنهان نمی ماند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اولویت اصلی این فرماندهی را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت: طرح های مقابله ای پلیس استان به صورت روزانه در تمام محلات و گلوگاه ها انجام می شود و به همت و تلاش ماموران مسیر های این استان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه