English

وزیر ورزش در دیدار با دری نجف آبادی:

نظام بانکی باید در مسیر حل مشکلات اقتصادی کشور حرکت کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظام بانکی باید در مسیر حل مشکلات اقتصادی کشور همکاری کرده و همگام با برنامه های دولت حرکت کند تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

نظام بانکی باید در مسیر حل مشکلات اقتصادی کشور حرکت کند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اراک اظهار داشت: سیستم بانکی کشور بایستی در اجرای برنامه های دولت در رابطه با تورم، خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی همکاری بیش از پیش داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در رابطه با مساله مذکور که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب است همه باید با تعامل و یکپارچگی گام برداریم تا دولت بتواند به برنامه های اقتصادی خود طی دو سال آینده جاهم عمل بپوشاند و در رفع مشکلات موجود موفق عمل کند.

سلطانی فر بیان کرد: در کشور ظرفیت های بسیاری وجود دارد و یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که تحت تاثیر تحریم، امکان استفاده از این ظرفیت ها کمتر بود اما هم اکنون علیرغم اینکه آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و بدعهدی نشان داده، باز هم بسیاری از موانع از میان برداشته شده است.

وی خاطرنشان ساخت: دولت در راستای عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در تمام زمینه ها از جمله مساله اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری منویات رهبری را در دستور کار دارد و در زمینه اقتصادی نیز اگر مسئولان و دستگاه ها تعامل مطلوبی داشته باشند، زمینه همفکری و برنامه ریزی برای مشکلات اقتصادی فراهم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه