English

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس:

معوقات حقوق کارگران سد شفارود پرداخت شود

نماینده مردم تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی از لاریجانی خواستار پیگیری مصوبات احداث سد شفارود و معوقات شش ماهه کارگران این سد در گیلان شد.

معوقات حقوق کارگران سد شفارود پرداخت شود

به گزارش خبر گزاری موج از رشت، محمود شکری امروز در جلسه شورای اداری که با حضور علی لاریجانی در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، برخی از مشکلات حوزه عمرانی این استان را برشمرد.

وی با بیان اینکه هنوز پروزه های سال 95در گیلان بر زمین مانده است افزود: توازن توزیع اعتبارات در شهرستانهای گیلان رعایت نمی شود.

شکری همچنین بیش از 80درصد پروزه های عمرانی گیلان را متوقف شده اعلام کرد و گفت: حقوق کارگران سدشفارود شش ماه است که پرداخت نشده است.

وی با اشاره به راه اندازی راه آهن رشت-قزوین افزود: سوت قطار رشت قزوین در قزوین زده شده که این امر توهینی بزرگ به ایرانیان بود عنوان خط آهن رشت به قزوین است.

این نماینده متوقف شدن درآمد حاصل از اقتصاد جنگل را از دیگر مشکلات گیلان عنوان کرد و گفت در گیلان به دلیل نبود شهدای کافی اب باران هدر میرود و مهار نمیشود.

مافیای برنج سد بزرگ کشاورزان گیلانی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به مشکلات کشاورزان در فصل برداشت برنج اشاره و اظهار کرد: مدیریت اب و مافیای برنج بزرگترین مشکل کشاورزان است.

محمدصادق حسنی جوریابی، با بیان اینکه مافیای برنج به بهانه سودجویی و توسعه واردات خود مشکلات برنج کاری را در کشور بزرگنمایی میکنند تصریح کرد: 90 درصد برنج گیلان در دست واسطه هاست

و اگر این رویه مدیریت شود طی یک سال آینده قادر به صادرات برنج خواهیم شد.

با حمایت از تالاب انزلی از خشکیده شدن آن جلوگیری شود

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره موقعیت فوق العاده و گردشگری بندر انزلی، این شهر را متعلق به همه ایران دانست.

حسن خسته بند با بیان مشکل ته نشینی رسوب در تالاب انزلی، خواستار پیگیری و حمایت از این تالاب شد و گفت، با بودجه های اندک قادر به نجات تالاب نیستیم و این تالاب با این روند و سرنوشت دریاچه ارومیه دچار خواهد شد.

وی با اشاره به ورود فاضلاب و رسوبات به تالاب ادامه داد: تالاب انزلی بالغ بر 16هزار هکتار مساحت هست که سالانه 500هزار تن رسوب وارد آن میشود.

وی با اشاره به آمار بالای گردشگران و بازدیدکنندگان از این تالاب،مساله تالاب انزلی را یک مساله جهانی عنوان کرد.

درخواست ترددخودروهای منطقه آزاد تا رودبار

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار پیگیری معضلات شهرستان رودبار شد و گفت:بیشتر پروزه های بزرگ عمرانی گیلان در رودبار است.

منوچهر جمالی نیز در این جلسه خواستار توسعه شعاع تردد خودروهای منطقه ازاد انزلی تا شهرستان رودبار شد.

وی همچنین خواستار پیگیری مصوبات بازار عرضه زیتون کشور در رودبار شود گفت این پروزه هنوز مظلوم واقع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه