English

فرماندار اصفهان بر اهمیت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، تأکید کرد

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، عنوان کرد: دشمنان کشور و نظام قصد دارند که از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، جامعه بالاخص نسل جوان ما را منحرف کرده و آسیب بزنند که این مستلزم آگاهی بخشی و اقدامات مقتضی است.

فرماندار اصفهان بر اهمیت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، تأکید کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضوانی به توطئه های نظامی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی دشمنان علیه کشور ما، اشاره کرد و افزود: کشور ما از اقتدار نظامی خوبی برخوردار است و دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که از راه نظامی نمی توانند ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند، چراکه تجربه هشت ساله جنگ تحمیلی و رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و به تبع آن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ایران را در برابر یاوه گویی های بیگانگان، بردبار و مقاوم کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره در همه صحنه های حمایت از نظام حضور پرشور و فعالی داشته اند، اظهار داشت: علیرغم همه کمبودها و نواقص موجود، ملت ما در همه عرصه های حمایت از نظام حضور پرشوری داشته اند و سرنوشتشان را به دست خود تعیین کرده اند.

رضوانی با تأکید بر اهمیت توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه، عنوان کرد: دشمنان کشور و نظام قصد دارند که از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، جامعه بالاخص نسل جوان ما را منحرف کرده و آسیب بزنند که این مستلزم آگاهی بخشی و اقدامات مقتضی است.

وی با بیان اینکه زن، دارای نقش محوری در خانواده است، تصریح کرد: اگر زن به عنوان محور خانواده، گرفتار هرگونه لغزش و انحراف شود، یک خانواده و نهایتا نسلی، دستخوش انحراف و آسیب خواهد شد که در این راستا، برنامه ریزی های مدونی باید صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، افزود: توجه به فرهنگ عفاف و حجاب از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عفاف محور تربیت نسل های آینده کشور است و در این رابطه باید گام های مؤثری برداشته شود.

رضوانی تأکید کرد: تجمع بانوان در هفته عفاف و حجاب، صرفا با هدف دفاع از عفاف و حجاب بوده و به دور از هرگونه گرایش سیاسی و یا جناحی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه