English

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان مطرح کرد

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی برای تولید گل‎های آپارتمانی ‌در ‌ گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از پرداخت ۵۰ میلیارد ‌ریال تسهیلات برای تولید و پرورش گل‎های آپارتمانی در گلخانه خبر داد.

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیارد ریالی برای تولید گل‎های آپارتمانی ‌در ‌ گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلووری در نشست صمیمی که به منظور حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان گل‎های آپارتمانی در گلخانه با حضور معاونت تجهیز و تخصیص منابع صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، اظهار داشت: در این مرحله 500 میلیون ریال تسهیلات تولید گل‎های آپارتمانی در گلخانه به 35 نفر پرداخت می‎شود.

وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات به صورت اقساط سالانه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تنفس یکساله برای بازپرداخت این تسهیلات پیش‎بینی شده که باید تسویه شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان درباره نحوه چگونگی تحویل بذر به پرورش‎دهندگان گل‎های آپارتمانی افزود: تحویل بذر با حمایت شرکت پشتیبان به زیر گروه‎ها صورت می‎گیرد و خرید تضمینی محصول نیز انجام می‎شود.

پهلووری با اشاره به اینکه طرح حمایت و پشتیبانی از تولید گل‎های آپارتمانی در گلخانه در سراسر کشور در حال اجراست، گفت: در استان گلستان گیاه اشوریا انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان شرایط مناسبی برای تولید گل‎های آپارتمانی دارد بر لزوم برنامه‎ریزی و حمایت از پرورش گل در استان تاکید کرد و افزود: باید از موقعیت آب و هوایی استان در راستای پرورش گل استفاده شود در این زمینه باید ساماندهی لازم صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی