English

رئیس هلال احمربندرترکمن

بندر ترکمن صاحب پایگاه امدادونجات ساحلی شد

رئیس هلال‌احمر بندر ترکمن گفت: پس از پیگیری‌ها و تلاش زیاد مجوز ایجاد پایگاه دائمی ‌امداد و نجات ساحلی در بندر ترکمن صادر شد.

بندر ترکمن صاحب پایگاه امدادونجات ساحلی شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بندر ترکمن، مهدی جعفری گفت: سرانجام‌ پس از پیگیری‌ها و تلاش زیاد مجوز ایجاد پایگاه دائمی ‌امدادونجات ساحلی در بندر ترکمن صادر شد.

وی تصریح کرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی و با حمایت‌های مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر و معاون امدادونجات‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان موفق به اخذ مجوز این پایگاه شدیم و امکانات و تجهیزات خوبی بابت ایجاد پایگاه وارد بندر ترکمن شد.

رئیس هلال‌احمر بندر ترکمن افزود: تاکنون خدمات امدادونجات به مردم بندر ترکمن و مسافران محترم این شهرستان به‌صورت ایجاد پایگاه موقت و سیار در قالب اجرای طرح‌های نوروزی، زمستانه وامداد تابستانه بود که‌ با استقرار پایگاه دائم امدادونجات ساحلی فعالیت‌های امدادی شهرستان به‌صورت دائم در تمام ایام سال و ۲۴ ساعته با حضور چهار نجات گر زبده و با به‌کارگیری یک دستگاه آمبولانس، قایق و تجهیزات پیشرفته امدادونجات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه امدادونجات ساحلی هلال احمر بندر ترکمن قابلیت انجام مأموریت‌های امدادونجات جاده‌ای را هم دارد.

رئیس هلال احمربندرترکمن با اشاره به اینکه باید به وجود ساحل در استان به‌عنوان یک فرصت نگاه کرد، افزود: علاوه بر درآمدزایی در ساحل، به مقوله نشاط اجتماعی و سلامت جسمانی مردم نیز توجه ویژه باید داشت و با عنایت به جاذبه‌های گردشگری و شرایط توریستی بندر ترکمن وجود این پایگاه ازجمله نیازهای اساسی شهرستان است.

مهدی جعفری با اشاره به نقش سازنده خیرین در سطح جامعه اظهار کرد: با توجه با مبانی دینی، احداث پایگاه امدادونجات ساحلی در بندر ترکمن می‌تواند نقش موثردرکمک به‌سلامت انسان‌ها داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: جهت آغاز مراحل احداث پایگاه امدادونجات ساحلی هلال احمربندرترکمن نیازمند توجه ویژه مسئولین و خیرین شهرستان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه