English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد:

دستگیری ۳ سر شبکه توزیع موادمخدر در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری سه نفر از سرشبکه های توزیع مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 3 سر شبکه توزیع موادمخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ سید تقی حسینی گفت: با اشرافیت بالای ماموران و انجام اقدامات علمی و تخصصی سه نفر از سرشبکه های توزیع هروئین و شیشه در سطح استان شناسائی و در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: این سه نفر که از مجرمان سابقه دار و مسلح بودند، حین دستگیری با ماموران درگیر شده که به حمد الله با آمادگی و توان بالای ماموران دستگیر و تحویل قانون شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: همچینین یکی از این متهمان دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری این سه نفر تاثیر بسیار زیادی در کاهش عرضه مواد مخدر خواهد داشت گفت : پلیس اصفهان با تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم و بلای خانمانسوز مقابله می کند و اجازه نخواهد داد عده ای به خاطر منافع شخصی خود امنیت و آرامش جامعه را برهم بزنند و جوانان این مرزو بوم را آلوده کنند.

سرهنگ حسینی در ادامه با بیان اینکه گرایش به سمت مصرف شیشه روبه کاهش است، علت این امر را اقدامات مقابله ای جدی با توزیع کنندگان این ماده خطرناک، انجام اقدامات فرهنگی و آگاهسازی جامعه نسبت به عواقب خطرناک مصرف آن دانست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: با توجه به اینکه استکبار جهانی برای آلوده کردن جوانان ما از هیج کوششی دریغ نمی کند به همین جهت نگران شیوع مواد مخدر صنعتی جدید هستیم و باید خانواده ها و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی نسبت به آگاهسازی جوانان تلاش بیشتری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه