English

عمده کار کانون‌های مساجد در ایام تابستان است

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، با تأکید بر اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت، گفت: باید در این مقوله با جدیت وارد شویم تا کانون‌ها هم باقوت و قدرت برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

عمده کار کانون‌های مساجد در ایام تابستان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سومین جلسه ستاد اوقات فراغت طرح آسمانی‌ها ویژه تابستان ۹۶ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه، یکشنبه (۱۱ تیر) با حضور اعضای این ستاد در دبیرخانه کانون مساجد استان برگزار شد.

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در این نشست گفت: در ایام تابستان باید کتابخانه‌ها، کانون‌های تخصصی، خانه‌های دیجیتال و خانه‌های نور فعال شوند.

وی انجام سریع مباحث مالی، نصب بنرهای تبلیغاتی طرح آسمانی‌ها، نظارت و بازدید از کانون‌ها و انتشار به‌موقع اخبار اوقات فراغت کانون‌های مساجد در خبرگزاری شبستان و سایر رسانه‌های استان را مورد تأکید قرارداد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به‌ضرورت اهتمام ویژه بخش‌های مختلف دبیرخانه در ایام تابستان، اظهار کرد: عمده کار کانون‌های مساجد در اوقات فراغت تابستان است.

وی ابراز کرد: حضور یک نوجوان یا جوان در مسجد، فراگیری نماز و قرآن کریم و عقاید، پرداختن به یک‌رشته مفرح ورزشی یا حضور در کتابخانه مساجد و مطالعه کتاب‌های مفید برای اینکه وقتش را به بطالت نگذراند از ثمرات همین برنامه‌های اوقات فراغت است.

صفری، با تأکید بر اینکه در ایام تابستان هم پر کردن و هم غنی‌سازی اوقات فراغت موردتوجه است، بیان کرد: باید در این مقوله با جدیت وارد شویم تا کانون‌ها هم باقوت و قدرت برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: اگر ستاد اوقات فراغت دبیرخانه کانون‌های مساجد تمامی مباحث طرح آسمانی‌ها را با جدیت دنبال کند قطعاً کانون‌ها را وادار به تحرک و پویایی بیشتر می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه، تصریح کرد: فلسفه تشکیل ستاد عالی، دبیرخانه و کانون‌های مساجد به خاطر همین غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد است گرچه فعالیت کانون‌ها در تابستان خلاصه نمی‌شود و در تمامی ایام سال برنامه دارند اما عمده این فعالیت‌ها در فصل تابستان و ایام فراغت دانش آموزان و دانشجویان از تحصیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه