English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

وهابیت به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وهابیت به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

وهابیت به دنبال تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری موج حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط آل سعود اظهار کرد: جهان اسلام نیازمند وحدت و همدلی بین همه مذاهب بوده و این وحدت با احترام گذاشتن شیعیان به عقاید اهل تسنن و بالعکس به دست می‌آید.

وی افزود: بی‌حرمتی به مقدسات مذاهب خطرناک بوده و ضرر و زیان آن غیرقابل‌جبران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: جریانی که منجر به تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع بود جریانی محکوم‌شده است که ریشه در تحریک انگلستان و استکبار جهانی دارد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: شیعیان معتقدند بزرگان دینشان باید بارگاه داشته باشند و اهل سنت هم به آن احترام بگذارند و هیچ‌کدام از مذاهب حق ندارند به مقدسات مذاهب دیگر توهین وبی احترامی کنند.

وی افزود: تخریب قبرستان بقیع منجر به جراحت قلوب شیعان شده است و امیدواریم کشورهای اسلامی روزی به درک درستی از این حادثه برسند.

ولی نژاد بابیان اینکه گروه‌هایی همانند وهابیت ساخته‌وپرداخته انگلستان هستند و به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند، ادامه داد: مسلمانان باید با وحدت و یکدلی اجازه توطئه کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان و اسرائیل را در منطقه ندهند و منافع این کشورها را در منطقه قطع کنند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به سالروز شلیک ناو جنگی آمریکایی به هواپیمای ایرانی گفت: دست دولت آمریکا به جنایات مختلفی آلوده است و تاریخ پر از حوادث تلخی است که دولت آمریکا در آن نقش داشته است.

خیانت آمریکا در قبال کشور ایران کتاب مفصلی است

وی تصریح کرد: خیانت آمریکا در قبال کشور ایران کتاب قطور و مفصلی است و به همین دلیل مردم ما از کشور آمریکا نفرت دارند.

ولی نژاد با بیان اینکه خیانت کشور آمریکا در جریان حادثه ۲۸ مرداد از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد، تصریح کرد: ملت ایران کشور آمریکا چه در هشت سال دفاع مقدس، چه در حوادث ترور، چه در تحریم‌های اقتصادی مقصر می‌داند و این نفرت تا زمانی که دولت آمریکا از ملت ایران معذرت خواهی نکرده و اقدامات خود را جبران نکرده است برطرف نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه