English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

عراق تامین امنیت زائران ایرانی از مرز خسروی را پذیرفته است

بهمن خسروانی گفت: دولت عراق مسئولیت تأمین امنیت زائران ایرانی که از مرز خسروی وارد این کشور می شوند را پذیرفته است.

عراق تامین امنیت زائران ایرانی از مرز خسروی را پذیرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، خسروانی به پیگیری های مس,ولان استان برای عبور زائران از مرزهای کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: با تحولات اخیر عراق و عنایت مسئولان کشوری با عبور زائران اربعین حسینی از مرز خسروی موافقت و مورد تصویب قرار گرفت.

خسروانی تاکید کرد: به گفته استاندار وقت، دولت عراق مسئولیت تامین امنیت زائران ایرانی را در کشورش پذیرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر  استفاده از تجربیات سالهای قبل سایر مرزها و تمام امکانات موجود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم افزود: امیدوار یم کار در سال اول خوب انجام شود  هرچند که هدف ما ارائه سطح خدمات در سطح مرزهای مهران و دیگر مرزهای عبور زائرین نیز می باشد.

خسروانی خاطرنشان ساخت: پرویز خان با بخش کردی و مرز خسروی با بخش عرب نشین عراق متصل است. مشکلات داخلی عراق و نیز تعرفه های گزافی که دولت مرکزی این کشور بر کالاهایی که از طریق افلیم کردستان به عراق وارد می شوند، سبب کاهش صادرات و تجارت از مرز پرویز خان شده و بار تجاری این مرز به سمت مرز سومار و مرزهای سایر استان های همجوار با عراق رفته است از این رو درخواست فعال سازی بخش تجاری مرز خسروی را داریم.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد سرویس های لازم، ایجاد گیت ها، آسفالت مسیر رفت و برگشت به سمت خسروی از تصمیماتی است که در بازدید  استاندار با معاون وزیر راه و شهرسازی از مرز خسروی مورد بررسی قرار گرفت.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه