English

رئیس سازمان صنعت و معدن گلستان

بیش از ۲۲ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‌شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: امسال باید ۹۷۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود که سهم استان گلستان ۲۲ هزار و ۶۰۱ شغل است.

بیش از ۲۲ هزار شغل در استان گلستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسینقلی قوانلو در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دستگاه در سال 95 اظهار داشت: در سال 96 باید 970 هزار شغل در کشور ایجاد شود که سهم استان گلستان 22 هزار و 601 شغل است.

وی یادآور شد: از این میزان 12 هزار و 31 شغل سهم سازمان صنعت و معدن و تجارت است که با ایجاد این اشتغال نرخ بیکاری استان گلستان با یک در صد کاهش به 11.9 درصد می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان خاطرنشان کرد: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گلستان در شاخص‌های عملیاتی سال 95 در بین 31 استان کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داد که در این شاخص مهم‌ترین موضوع تحقق بهبود فضای کسب و کار در استان بوده است.

قوانلو گفت: در حوزه عملکردی نیز که شامل رشد ارزش افزوده تولیدات صنعتی، سهم در ارزش افزوده صنعتی و تغییرات اشتغال است، استان گلستان در جایگاه نوزدهم قرار گرفته، که با توجه به رتبه‌های نازل استان در سنوات گذشته که هیچ‌گاه از رتبه‌های 25 و 26 بالاتر نبوده نشان از رشد و توسعه صنعتی استان در سال‌های اخیر دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: مهمترین علت در این بخش به تعداد واحدهای صنعتی استان و کوچک بودن بیشتر آنها بازمی‌گردد، که با وجود ایجاد واحدهای بسیار در استان، در طول دولت یازدهم باز هم با جایگاه واقعی خود فاصله داریم .

در این جلسه مدیران 4 واحد تولیدی استان حاضر شده، مشکلات خود در زمینه تولید را با استاندار و مدیران ارشد استانی و مدیران عامل بانک‌ها در میان گذاشتند و پیرامون مسائل آنان تصمیم گیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی