English

به منظور بهسازی مدارس

طرح «هجرت ۳» در مدارس گرگان افتتاح شد

طرح «هجرت سه» با حضور جمعی از مدیران شهرستانی و مدارس گرگانی در دبیرستان شهید بهشتی گرگان افتتاح شد.

طرح «هجرت ۳» در مدارس گرگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج، طرح «هجرت ۳» ویژه مرمت و بهسازی مدارس شهرستان گرگان صبح یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و مدیران مدارس در دبیرستان پسران «شهید بهشتی» گرگان افتتاح شد.

معاون بسیج سازندگی شهرستان گرگان در این مراسم اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های سپاه گرگان علاوه بر مأموریت‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی، ارتقای کیفیت اوقات فراغت دانش آموزان است که به عنوان طرح هجرت سه در مدارس اجرا می‌شود.

سلمان گرزین تصریح کرد: طرح هجرت سه با همکاری دانش آموزان و آموزش و پرورش شهرستان گرگان در قالب بهسازی و مرمت مدارس اجرایی می‌شود.

وی یکی از اهداف اجرای طرح هجرت سه را افزایش معنویت دانش آموزان عنوان کرد و افزود: افزایش فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری از اهدافی است که با کمک آموزش و پرورش سعی در تحقق آن در بین دانش آموزان داریم.

گرزین اظهار کرد: ۱۳۰ عرصه برای اجرای طرح هجرت در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده که شامل نقاشی، مرمت سرویس بهداشتی و آبخوری، دیوارکشی و ... خواهد بود.

حضور ۱۲۰۰ نفر روز در طرح هجرت۳

معاون بسیج سازندگی شهرستان گرگان ادامه داد: این طرح با یک هزار و ۲۰۰ نفر روز در قالب ۲۵ گروه جهادی انجام می‌شود و دانش آموزانی که در این طرح حضور دارند علاوه بر مهارت‌آموزی گواهی فنی حرفه‌ای هم دریافت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گرگان هم در این مراسم اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی طرح «هجرت یک» نام‌گذاری شد و هشت سال دفاع مقدس طرح «هجرت دو» نام‌گذاری شد.

شرکت در طرح هجرت موجب خودسازی دانش آموزان می شود

نصرالله کشیری افزود: هجرت به معنی جابه‌جایی و تغییر مکان از یک وضعیت به وضعیتی دیگر است و این طرح بهسازی مدارس طرح هجرت نام‌گذاری شده است چرا که موجب تغییر حالات معنوی و درونی می‌شود.

وی تصریح کرد: خروجی این طرح هجرت این است که دانش آموزان علاوه بر تجربه معنوی و خودسازی در زمینه دانش و مهارت تجربه کسب می‌کنند که ترکیب این دو می‌تواند منجر به کارآفرینی شود.

در سال جاری شهرستان گرگان به رتبه ۱۲۴ کشوری در بحث معدل امتحانات نهایی رسید و میانگین معدل خود را از ۱۱.۸ به بالای ۱۳.۵ رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه