English

توقیف بیش از ۲۶۰ کیلو مواد افیونی در نائین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار 267 کیلو و 250 گرم مواد افیونی در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و استان سمنان خبر داد.

توقیف بیش از 260 کیلو مواد افیونی در نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه اعضای یک باند حرفه ای سوداگران مرگ در حال انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به استان اصفهان می باشند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان اصفهان و استان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اعضای این باند حرفه ای قصد داشتند محموله ای را در پوشش خانوادگی از استان اصفهان عبور دهند افزود: در این خصوص سه اکیپ تشکیل و دو دستگاه سواری پژو 405 متعلق به قاچاقچیان را در یکی از محورهای فرعی شهرستان نائین شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با رعایت کلیه موارد امنیتی هر دو خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از آنها مقدار 98 کیلو و 500 گرم حشیش و 168 کیلو و 750 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کریمی اظهار داشت: در این عملیات مقدار 267 کیلو و 250 گرم مواد افیونی کشف و چهار سوداگر مرگ که یکی از آنها خانم بود دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در سرتاسر مرزهای جغرافیایی کشور عزیزمان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه