English

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

رشد ۷۲درصدی اتصال تقاطع های شهر به شبکه فیبر نوری شهرداری

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف این سازمان توسعه شبکه فیبر نوری در سطح ساختمان های شهرداری و تقاطع های سطح شهر است که در ۲ سال گذشته از رشد ۷۲ درصدی برخوردار بوده است.

رشد ۷۲درصدی اتصال تقاطع های شهر به شبکه فیبر نوری شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، وحید حیدریان با اشاره به اهداف و برنامه های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری گفت: از سال ۸۴  تا ۹۴ تعداد ۸۷ تقاطع  به شبکه فیبر نوری متصل شده بود که این رقم  در ۲ سال گذشته به ۱۵۰ تقاطع رسیده  است و با توجه به ارتباط خوبی که با معاونت حمل و نقل و ترفیک و مدیریت مرکز کنترل ترافیک شهرداری وجود دارد بر اساس اعلام نیاز این حوزه نسبت به توسعه آن اقدام می شود.

وی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره مشکلات خدمات سیستم مکانیزه شهرسازی یادآور شد: وقتی فرایندهای اداری از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل می شود، زمانی جهت انتقال این روال نیاز است و پس از آن کاملاً الکترونیکی خواهد شد، در این زمینه حدود یکماه قبل سیستم جدید شهرسازی در کل مناطق شهرداری تسری یافته و امید است در آینده شهروندان بتوانند از کلیه قابلیت های این سامانه به صورت الکترونیکی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان فاوا با اشاره به فعالیت های واحد تولید نرم افزار سازمان فاوا در ۲ سال گذشته توضیح داد: این سازمان با احیا و توانمندسازی مدیریت تولید توانست نرم افزار و وب سایت هایی از جمله نرم افزارهای ارزشیابی کارکنان، امور پیمانکاران و امور مالیاتی، مدیریت پل ها، مدیریت پسماند، موبایل اپلیکیشن ۱۳۷ و تعدادی از  وب سایت های شهرداری را به صورت داخلی تولید کند.

وی درباره نرم افزارها و خدمات الکترونیکی شهرداری اضافه کرد: در شهرداری نرم افزارها و خدمات الکترونیکی زیادی وجود دارد که نه تنها شهروندان بلکه مدیران شهری نیز از آن اطلاع زیادی ندارند که در این زمینه صدا و سیما و رسانه ها نقش بسزایی در آگاه کردن شهروندان ایفا می کند.

وی  در خصوص اهمیت وب سایت ها و پرتال های سازمان ها و دستگاه های کشور، خاطرنشان کرد: ما باید سفیران و نمایندگان خوبی برای کشورمان باشیم و هرچه ما کار انجام دهیم اما نمود خارجی نداشته باشد، در معرفی جایگاه شهر و کشورمان موفق نخواهیم بود.

حیدریان ادامه داد: وب سایت ها مانند ویترین مغازه ها هستند که ما بر اساس کیفیت آن، کل مجموعه را قضاوت می کنیم که در این راستا در سایت سازمان فاوا سعی کرده ایم آنچه در مجموعه فاوا شهرداری اتفاق می افتد را به سایر دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی و منتقل نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه