English

برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان برخوار

مسوول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: 150 نفر خواهر و برادر در مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم شهرستان برخوار برای راه یابی به مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی اظهار داشت:  چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان برخوار با حضور 150 نفر از خواهران و برادران برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ (حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل)، قرائت (تحقیق و ترتیل)، اذان، دعاخوانی، همسرایی و هم خوانی معارف قرآن و عترت برگزار می شود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار منابع آزمون مسابقات را تفسیر فر آن کریم (نفسیر سوره های بی رعد و یوسف بر اساس تفسیر نمونه)، حفظ موضوعی قرآن کریم (حفظ و معارف 100 موضوع با رویکرد سبک زندگی، حفظ معارف و احادیث (حفظ و معارف 80 حکمت از نهج البلاغه) نام برد و اظهار کرد:  آزمون شفاهی نیز روز پنج شنبه 15 تیرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی ادامه داد: مسابقه شفاهی خواهران و آزمون های کتبی در مؤسسه مهد قرآن شهرستان و مسابقات شفاهی آقایان در دانشگاه علوم قرآنی دولت آباد برگزار می شود.

وی با بیان این که این مسابقات با همکاری موسسه مهد قرآن کریم شهرستان برخوار و موسسه ثقلین برگزار می شود، به روش های ثبت نام اشاره کرد و گفت: ثبت نام از طریق سایت رسمی مسابقات قرآنی، مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار و یا مراجعه به مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار راه های ثبت نام در ین مسابقات است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار در پایان با تاکید بر این که فقط افراد 18 سال به بالا امکان شرکت در این مسابقات را دارند، از همه قرآن دوستان و عموم مردم شهرستان دعوت کرد با حضور حداکثری خود، برای هر چه باشکوه تر اجرا شدن این مسابقات تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه