English

رئیس خانه صنعت و معدن کرمانشاه:

کرمانشاه ۷۵ درصد قیر کشور را دارد اما هنوز خام فروش است

جهانبخش شکری با بیان این مطلب که کرمانشاه ۷۵ درصد از قیر طبیعی کشور را دارد، گفت: باوجود منابع غنی معدنی در کرمانشاه متأسفانه هم‌اکنون قیر طبیعی استان خام فروشی می‌شود.

کرمانشاه 75 درصد قیر کشور را دارد اما هنوز خام فروش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با اعلام خبر شروع عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم در استان، ابراز داشت: برای احداث پتروشیمی چهارم در استان ۷۵ هکتار زمین در منطقه ویژه اسلام آبادغرب تهیه و مجوزها نیز صادرشده است و اولین دلاری که آزاد شود عملیات اجرایی این پتروشیمی آغاز می‌شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه از وجود ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک و ۱۰۰ واحد صنعتی بزرگ و متوسط داریم.

شکری با اشاره به فعالیت ۲ کارخانه سیمان با ظرفیت ۳ میلیون تن تولید در استان کرمانشاه گفت: در استان سه پتروشیمی داریم و به‌زودی شاهد شروع عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم خواهیم بود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان گفت: ما در استان کرمانشاه معدن غنی سنگ تزئینی داریم اما چینی‌ها از ما سنگ می‌گیرند و پس از انجام برش و... به خود ما بازمی‌گردانند پس چه‌بهتر که کارخانه‌ای در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به مشکلات بانکی پیشروی فعالان تولیدی و اقتصادی در استان گفت: مواردی داریم که طرف تمام اندوخته و اسناد خود را در بانک گِرو گذاشته و تولیدکننده ما گرفتارشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه