English

سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اصفهان؛

برنامه‌ نمایش فیلم‌های کانون در جشنواره‌ فیلم اصفهان اعلام شد

علاقه‌مندان و مدعوین حاضر در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۱ تا ۱۵ تیرمی‌توانند به تماشای آثار راه یافته‌ کانون به بخش‌های مختلف این جشنواره بنشینند.

برنامه‌ نمایش فیلم‌های کانون در جشنواره‌ فیلم اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه‌ اکران فیلم سینمایی «پایان رویاها» و شش فیلم کوتاه پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره‌ فیلم اصفهان اعلام شد.

بر این اساس «پایان رویاها» جدیدترین اثر محمدعلی طالبی ۱۱و ۱۴ تیر در بخش سینمای ایران و در پردیس سینمایی چهارباغ و سینما فلسطین اصفهان در ساعت 22:30  و 20:15 دقیقه نمایش داده خواهد شد.

این فیلم که به بخش بین‌الملل نیز راه یافته است ۱۴ تیر اکران دیگری در سینما چهارباغ خواهد داشت. زمان اکران این فیلم در بخش بین‌الملل 20:15 دقیقه اعلام شده است.

اکران پویانمایی‌های راه یافته به بخش مسابقه‌ی ایران و بین‌الملل نیز از یازدهم تیر آغاز خواهد شد. در همین روز «رویاها در یک روز» به کارگردانی صادق جوادی در بخش بین‌الملل به نمایش در خواهد آمد و علاقه‌مندان ساعت 20 در سینما چهارباغ می‌توانند به تماشای این اثر بنشینند.

«سایه‌ای که نور شد» و «سیاه و سفید» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی و محمدعلی سلیمانی رقابت خود با دیگر آثار پویانمایی ایران را سه‌شنبه ۱۳ تیر آغاز خواهند کرد. نمایش این فیلم‌ها در سالن چهارسوق سینما چهارباغ صورت خواهد گرفت.

«رویاها در یک روز» و «بزغاله‌های ابری» چهارشنبه ۱۴ تیر به نمایش در خواهد آمد. کارگردانی «بزغاله‌های ابری» بر عهده‌ی حمید کریمیان بوده است.

«من و پنجره و گربه» عنوان اثری است از فاطمه گودرزی که پنج‌شنبه ۱۵ تیر به نمایش درخواهد آمد. گفتنی است که تمامی این آثار در ساعت 17:30 دقیقه اکران می‌شوند.

گفتنی است که پردیس سینما چهارباغ در چهارباغ عباسی، بین انقلاب و آمادگاه و سینما فلسطین بین شیخ بهایی و دروازه دولت واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه