English

همزمان با آغاز سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان؛

تولید ۴۰ فیلم کودک ونوجوان در اصفهان آغاز شد

همزمان با آغاز سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، تولید 40 فیلم کوتاه و نیمه بلند در اصفهان شهر دوستدار کودک کلید خورد.

تولید 40 فیلم کودک ونوجوان در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: این فیلم ها به تهیه کنندگی شهرداری اصفهان در حوزه کودک و نوجوان تا شهریور امسال تولید می شود.

حسینعلی شهیدی ، شهر اصفهان را در حوزه تولید فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند فعال بیان کرد و افزود: این درحالیست که هنوز استانداردهای ساخت فیلم‌های بلند و سینمایی در حوزه کودک در این شهر فراهم نشده است.

وی رفت و برگشت جشنواره فیلم کودک و نوجوان را سبب وقفه یک ساله تولیدات حوزه کودک در اصفهان دانست و گفت : با توجه به برگزاری پنج دوره آتی جشنواره در اصفهان امید است که تولیدات سینمایی حوزه کودک در اصفهان افزایش یابد.

دبیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان افزود: تلاش می شود در آینده اصفهان به عنوان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان فعالیت کند و اکنون زیرساخت‌های آن در حال فراهم شدن بوده و می‌توانیم در آینده به تولید فیلم‌های بلند در اصفهان هم بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه