English

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران استعفا داد

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران با تایید خبر استعفای خود گفت: به دلیل مشکلات قلبی درخواست استعفا دادم و منتظر اعلام نظر مسؤولان بالادستی هستم.

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران استعفا داد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدمحمدحسن سلطانی که پس از علی امینی بخشدار سابق کیاسر به مدت هشت ماه به عنوان بخشدار منطقه چهاردانگه منصوب شد و در آستانه استعفا از سمت خویش قرار دارد.

زمزمه‌های استعفا بخشدار منطقه چهاردانگه چند روزی است که در محافل عمومی منطقه چهاردانگه مطرح می‌شود ولی به صورت رسمی در این ارتباط مطالبی عنوان نشده است.

در همین ارتباط با سلطانی بخشدار منطقه چهاردانگه گفت: به دلیل مشکلات قلبی تقاضا استعفا کردم که هنوز در ارتباط با استعفا بنده تصمیم‌گیری نشده است.

وی با اعلام اینکه به دلیل عارضه قلبی تحت نظر قرار دارم، افزود: علاقه به فعالیت در منطقه چهاردانگه داشتم و طرح‌ جامعی نیز در این ارتباط تهیه شده است.

سلطانی خاطر نشان کرد: اقداماتی هم برای رفع مشکلات چهاردانگه انجام شد ولی به دلیل مشکلات قلبی و توصیه پزشکان درخواست استعفا را مطرح کردم و منتظر اعلام نظر مسؤولان در فرمانداری هستم و امیدوارم که مورد موافقت قرار گیرد.

 پیش از این علی امینی بخشدار منطقه چهاردانگه در ماه‌های آخر مسؤولیت خویش به دلیل عارضه قلبی مدتی در مرکز قلب شهرستان ساری بستری شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه