English

شهردار کرمانشاه:

برای توسعه باید باخرد جمعی و در چارچوب طرح و برنامه حرکت کنیم

شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه‌ی شهری در مناطق 8 گانه شهرداری گفت: توسعه شهر کرمانشاه باید باخرد جمعی و در چارچوب طرح و برنامه صورت گیرد.

برای توسعه باید باخرد جمعی و در چارچوب طرح و برنامه حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آرش رضایی گفت: اگر می‌خواهیم به سمتی حرکت کنیم که توسعه و پیشرفت شهر کرمانشاه را در برداشته باشد باید در حوزه‌ی مدیریت شهری باخرد جمعی و در چارچوب طرح و برنامه حرکت کنیم.

وی گفت: ازآنجاکه شورای اسلامی شهر به‌عنوان یک پارلمان محلی که بارأی مردم انتخاب می‌شود و وظیفه سیاست‌گذاری، تدوین برنامه‌وبودجه و نظارت را بر عهده دارد از جایگاه و اهمیت بالایی در پیشرفت شهر برخوردار است و مجموعه شهرداری با شورای اسلامی تعامل بسیار خوبی داشته است و با شورای جدید نیز این تعامل ادامه خواهد داشت.

رضایی افزود: همواره شهر کرمانشاه از نداشتن برنامه آسیب‌دیده است و تمام تلاشمان را بکار گرفته‌ایم که برنامه محور بودن در مدیریت شهری را نهادینه کنیم و در این زمینه کارهای زیربنایی و بسیار مناسبی شکل‌گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه وابستگی شهرداری به عوارض ناشی از ساخت‌وساز لطمات زیادی به آن وارد کرده است گفت: در حال حاضر به دلیل رکود ساخت‌وساز درآمدهای شهرداری بسیار کاهش‌یافته است و باید در جهت درآمدهای پایدار حرکت کنیم و از اتکا شهرداری به درآمدهای ناپایدار ازجمله عوارض فروش تراکم و عوارض تخلفات ساختمانی و جرائم ماده صد بکاهیم.

آرش رضایی بیان داشت: باید در حوزه فرهنگی و تاریخی نیز با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهر کرمانشاه به‌عنوان منابع درآمد مؤثر که تاکنون موردتوجه نبوده است تغییر نگرش دهیم و در این زمینه نیز با برنامه‌ریزی ورود پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه