English

رضایتمندی ۸۵ درصدی مشترکین عمده استان اصفهان از خدمات گازرسانی

در طرح نظر سنجی از مشترکین شرکت گاز استان اصفهان، مشترکین جزء و عمده استان از خدمات این شرکت رضایتمندی بالایی داشتند.

رضایتمندی 85 درصدی مشترکین عمده استان اصفهان از خدمات گازرسانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان  ،بر اساس الزامات استاندارد ISO10004 (مدیریت رضایتمندی مشترکین) و همچنین فرآیند نظر سنجی از ذینفعان ، به منظور شناسایی نیازها و انتظارات مشترکین و بررسی میزان رضایتمندی از خدمات گازرسانی شرکت گاز استان اصفهان، طرح نظر سنجی از مشترکین(جزء و عمده) استان توسط روابط عمومی اجرایی گردید.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه، این طرح در 20 شهرستان و 6 منطقه شهر اصفهان اجرایی گردیدگفت: بالغ بر 6 هزار پرسشنامه  از طریق مصاحبه با مشترکین استان تکمیل و تحلیل گردید.

 سید حسن موسوی افزود:  پرسش نامه  این طرح بر اساس مدل  EFQM طراحی شده و دارای 30   شاخص و 5 مولفه ی ؛ شهرت و تصویر کلی، ارزش محصولات و خدمات، فروش و تحویل محصولات و خدمات، خدمات و پشتیبانی و روابط با مشتریان، تعهد و وفاداری مشتری  می باشد.

 وی،  با اشاره به اینکه طرح  نظرسنجی از خدمات گازرسانی در استان اصفهان طی سال 95  در بخش مشترکین جزء (مصرف کنندگان گاز طبیعی با ظرفیت حداکثر 160 متر مکعب در ساعت و فشار 0.25 پوند بر اینچ مربع ) و مشترکین عمده (مصرف کنندگان گاز طبیعی ،  فشار بیش از  0.25 پوند بر اینچ مربع  وظرفیت  160 متر مکعب در ساعت و بالاتر)  انجام گردید، تصریح کرد:میزان رضایتمندی در بخش مشترکین عمده  85 درصد و مشترکین جزء 80 درصد ارزیابی شدکه این میزان نسبت به سال 94 ، رشد 5 درصدی داشته است .

 رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان گفت: اجرای طرح سنجی از خدمات سال 95 این شرکت با حضور یک تیم  هفت نفره در سطح استان انجام شد که طی این فرآیند بالاترین نمرات در بین مولفه های رضایتمندی، مربوط به بخش شهرت و تصویر کلی بوده  که در مشترکین جزء 82 از 100 امتیاز  و در مشترکین  عمد 87 از100 امتیاز تعیین گردید.

موسوی خاطر نشان ساخت: نتایج حاصل از این نظر سنجی در کمیته ارتباط و خدمات مشتری تجزیه و تحلیل  گردیده و به منظور رضایتمندی بیشتر مشترکین اقدامات بهبود تعریف و پیگیری می شود.

وی، ضمن تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان خدوم شرکت گاز استان، ابراز امیدواری نمود که میزان رضایتمندی در سال های آتی همچنان روند مثبتی داشته باشد.

شایان ذکر است، شرکت گاز استان اصفهان در ارزیابی جایزه ملی کیفیت در سال 95، به عنوان  اولین شرکت دولتی درسطح کشور به کسب تندیس برترین این جایزه گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه