English

در سه‌ماهه نخست سال جاری؛

سه حادثه غرق‌شدگی در چادگان به وقوع پیوست

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: سه مورد حادثه غرق‌شدگی در سه‌ماهه نخست سال جاری در شهرستان چادگان به وقوع پیوست.

سه حادثه غرق‌شدگی در چادگان به وقوع پیوست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، قاسمی با اشاره به عملکرد سه‌ماهه ابتدای سال اورژانس شهرستان چادگان اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان در این مدت به 251 مأموریت شامل 77 مأموریت تصادفی و 53 مأموریت غیر تصادفی اعزام شدند.

وی بابیان اینکه بر همین اساس این تکنسین‌ها 242 نفر را پس از انجام اقدام های درمانی اولیه با آمبولانس به بیمارستان منتقل و 39 نفر را به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند، ادامه داد: در این مدت 90 بیمار قلبی، 24 تنفسی و 13 مورد زنان و زایمان از خدمات درمانی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان چادگان بهره‌مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به انجام یک مورد احیای موفق توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این شهرستان در سه‌ماهه امسال، گفت: در این مدت سه حادثه غرق‌شدگی در شهرستان چادگان رخ داد.

شهرستان چادگان با جمعیتی بالغ‌بر 35 هزار نفر، از دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و 19 نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه