English

به مناسبت هفته قوه قضاییه:

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان قزوین با زندانیان

به مناسبت هفته قوه قضائیه مسئولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی قزوین ضمن دیدار با زندانیان در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفتند.

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان قزوین با زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج ، روز پنجشنبه تعدادی از مسئولان قضایی استان با حضور در زندان مرکزی قزوین با تعدادی از مددجویان زندانی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین دراین دیدار گفت: دیدار قضات و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات قضایی مدد جویان صورت می گیرد.

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان قزوین با زندانیان

صادقی نیارکی بیان کرد:در ایام سال این ارتباط با حضور قاضی ناظر زندان وجود دارد ولی دراین دیدارها شرایطی فراهم می شود تا برخی مسائل مطرح شده با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین هم در این دیدار گفت: در دیدار چهره به چهره مقامات قضایی با مددجویان که در حضور مسئولین زندان و اداره کل انجام شد، درخواست‌های زندانیان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

حمیدرضا فراست طلب یادآورشد: حضور قضات در زندان و دیدار حضوری با مددجویان، ضمن ایجاد آرامش و اطمینان بیشتر آنان، در بررسی وضعیت پرونده زندانیان واعطای امتیازاتی از جمله آزادی مشروط، تعلیق مجازات، مرخصی پایان حبس بسیار موثر است.

دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان قزوین با زندانیان

فراست طلب یادآورشد: در این دیدارها شرایط ایجاد شده برای مددجویان در منظر قضاوت بهتری قرار میگیرد و مشکلات و تنگناها نیز برای مسئولان بهتر مشخص می شود و می تواند در رفع مشکلات تاثیرگزار باشد.

وی اضافه کرد:در بازدیدهای حضوری، مسئولان می توانند با توانمندی و استعدادهای مددجویان نیز آشنا شوند و گاهی در این دیدارها درخواستهای مددجویان بسرعت عملی شده و موجب انبساط خاطر و آرامش مددجویان و تقویت انگیزه آنها برای شرکت در برنامه های فرهنگی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی