English

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

گندم تولیدی در زنجان ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزارتن کاهش دارد

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به وضعیت تولید گندم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: گندم تولیدی دراستان زنجان امسال حدود 140 تا 170 هزارتن نیز کاهش دارد.

گندم تولیدی در زنجان 140 تا 170 هزارتن کاهش دارد

به گزارش خبرگزاری موج، رسول منصوری به وضعیت تولید گندم در استان زنجان اشاره کرد و افزود: گندم تولیدی دراستان زنجان امسال حدود 140 تا 170 هزارتن کاهش دارد.

وی اظهار کرد: یخ زدگی و کاهش بارندگی پاییزه از عامل مهم در کاهش تولید گندم در استان زنجان بوده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به تاخیر در زمان خرید گندم در استان زنجان اشاره کردو گفت: به دلیل بارندگی کم پاییزه و بادهای گرم بهاره گندم های زنجان دیرتر از موعد طلایی می شوند.

منصوری تاکید کرد: امسال مقررشده بود خرید گندم ازاواخر خرداد ماه آغاز شود ولی این کار ازنیمه ودهه سوم تیرماه آغاز خواهدشد.

وی یاد آورشد: هم اکنون استان زنجان 220 هزارتن ذخیره گندم مازاد داردو امسال پیش بینی ما 210 هزار تن است و در مجموع 430 هزار تن می شود و کل مصرف استان زنجان 100 هزار تن است و 130 هزار تن مازاد داریم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به کیفیت گندم تولیدی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه گندم تولیدی در استان بسیار با کیفیت بوده است و کیفیت این محصول نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه