English

مدیرکل ارشاد استان اصفهان خبر داد:

پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی با رویکرد علمی و فرهنگی و رونمایی از آثار مکتوب این حوزه در اصفهان خبر داد.

پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حبیب رضا ارزانی در جلسه کمیته علمی فرهنگی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: استان اصفهان در حوزه برنامه‌های دینی به‌ویژه برپایی مراسم‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد.

وی افزود: کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته استقبال، پشتیبانی و انتظامی در ستاد اصلی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی تشکیل شده اما یکی از مهم‌ترین کمیته‌ها از نظر محتوایی این اجلاس کمیته علمی فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های کمیته علمی فرهنگی پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در کمیته علمی فرهنگی پیش بینی شده که از جمله آن برگزاری دو همایش با رویکرد علمی قبل از اجلاس است و با رونمایی از آثار مکتوب در این حوزه به دنبال ماندگار شدن آثار پانزدهمین اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه لازم است یک راهبرد کوتاه مدت و یک راهبرد بلند مدت برای برگزاری این اجلاس در دستور کار باشد، تصریح کرد: می‌توان با تشکیل دبیرخانه علمی اجلاس پیر غلامان و خادمان حسینی تولیدات فرهنگی متناسبی را در این راستا در دستور کار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تا روزهای قبل از برگزاری اجلاس نیز برنامه‌های تلویزیونی با عنوان دور همی هیئتی به‌صورت دوره‌ای برگزار و از صداوسیما مرکز اصفهان پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه