English

توقیف محموله میلیاردی روغن خوراکی قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقدار ۲۱ تن و ۱۲۰ کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

توقیف محموله میلیاردی روغن خوراکی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی کالا قصد دارد محموله ای را وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم از ماموران مجرب پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های استان اصفهان اعزام و کامیون کشنده فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

این مسوول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 21 تن و 120 کیلوگرم روغن خوراکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه مواد خوراکی قاچاق آسیب جدی به سلامت افراد وارد می کنند از مردم خواست: هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی