English

نامساعد بودن شرائط آب و هوایی برای شنا درسواحل خزر از فرح آباد ساری تا بندر ترکمن

رئیس اداره هواشناسی دریایی استان مازندران گفت: با توجه به وضعیت موج تقریبا بلند دریای خزر ،شرائط برای شنا از سواحل فرح آباد ساری به سمت شرق استان تا بندر ترکمن نامساعد است.

نامساعد بودن شرائط آب و هوایی برای شنا درسواحل خزر از فرح آباد ساری تا بندر ترکمن

به گزارش خبرگزاری موج، باقر سلطانی افزود: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‎های پیش‏یابی هواشناسی و خروجی مدلهای عددی جوی و دریایی، این وضعیت جوی دریایی تا روز پنج‎ شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی به فعالان دریای خزر در استان مازندران به ویژه مدیران طرح‌های دریا، گردشگران و علاقمندان به شنا، هلال احمر، مدیریت بحران و هیئت نجات غریق استان توصیه کرد مراقبت ها و تمهیدات لازم را برای سواحل شرقی استان به عمل آورند.
وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران می توانند برای شنا در دریای خزر از سواحل بابلسر تا غرب استان مازندران استفاده کنند، تصریح کرد: امواج در سواحل شرهای غرب استان کوتاه بوده و مسافران می توانند در محا اجرای طرح های سالمسازی شنا کنند.
مازندران 338 کیلومتر ساحل دریای خزر را در اختیار دارد و از آنجایی که حدود 90 درصد از مسافران و گردشگران با هدف استفاده از سواحل دریای خزر به استان سفر می کنند، توجه به شرائط آب و هوایی به ویژه مواج بودن دریا ضروری است.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمو

    هوا واقعا خرابه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه