English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

طرح پاک سازی پارک‌ها توسط پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با آغاز تعطیلات تابستان طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه های اصفهان با هدف پیشگیری از جرائم و برقراری نظم و امنیت برای شهروندان اجرا می شود.

طرح پاک سازی پارک‌ها توسط پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه ها یکی دیگر از طرح های پلیس اصفهان است که در فصل تابستان به صورت پر رنگ تر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به استمرار اجرای این طرح در سال جاری به ویژه فصل تابستان در سطح شهرستان گفت: ما امروزه برای هر برنامه و موضوعی طرح های متعددی را تهیه و اجرا می کنیم که وجود این طرح ها نگرانی ها را در بحث امنیت کم کرده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه طرح پاک سازی پارک ها و تفرج گاه ها ابعاد گسترده ای دارد، تصریح کرد:پلیس در اجرای این طرح در سطح شهر همواره می کوشد که بی‌نظمی‌های موجود در پارک های سطح شهر را کاهش دهد و با کمک سازمان‌های مرتبط این بی نظمی ها را بر طرف کند.

رئیس پلیس مرکز استان در پایان در خصوص اهداف اجرای این طرح در سال جاری خاطر نشان کرد: خدمتگزاری و افزایش رضایت و امنیت عمومی شهروندان از عمده ترین اهداف اجرای طرح پاک سازی تفرج گاه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی