English

خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌ام شناخته شدند/نام شهدای مدافع حرم زینت بخش تیم‌های خبری

خبرنگاران نوجوان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در حالی معرفی شدند که فرزندان شهدای مدافع حرم به عنوان عضوی از تیم خبری با نام پدر بزرگوارش زینت بخش این برنامه از جشنواره سی‌ام خواهند بود.

خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌ام  شناخته شدند/نام شهدای مدافع حرم زینت بخش تیم‌های خبری

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلسه معارفه خبرنگاران نوجوانان این جشنواره در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان در حالی برگزار شد که فرزندان شهدای مدافع حرم  همچون نگینی در این مراسم درخشیدند و حال و هوای معنوی را بر فضای این آئین معارفه حاکم کردند.

در این آیین از فرزندان شهدای مدافع حرم از جمله شهیدان مجیری، دایی تقی، حسینی، ایزدی و شهید شیروانیان تجلیل به عمل آمد و همچنین از خانواده شهید خیزاب که در جلسه حضور نداشتند نیز قدر دانی شد.

علی زاهدی،  مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در این  آیین با اشاره به حضور 183 داوطلب برای حضور در آزمون نخست خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌ام، اظهار داشت: از این تعداد داوطلب 30 خبرنگار انتخاب شده و حدنصاب نمره را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: آشنایی با اهداف خبرنگاری و چگونگی کار در بخش های مختلف خبری برای خبرنگاران نوجوان تببین شد.

مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با بیان اینکه خبرنگاران نوجوان در این دوره از جشنواره به صورت تیم‌های خبری کار خواهند کرد، افزود: این 30 خبرنگار نوجوان در پنج گروه شش نفره قرار می گیرند که هر یک از این گروه های خبری متشکل می شوند از یک تصویربردار، گزارشگر، صدابردار، عوامل خبر که به صورت نیمه حرفه ای شروع به تهیه گزارش می کنند و گزارش های آنها از طریق رسانه های گروهی و مجازی پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: اتفاق ویژه دیگری که در این دوره از جشنواره رخ خواهد داد این است که تعداد شش تن از فرزندان شهدای مدافع حرم به هر یک از گروه های خبری می پیوندند و نام آن تیم خبری نیز با نام پدر آن فرزند شهید شناخته می شود.

زاهدی تاکید کرد: گروه های خبری براساس جدول برنامه ها به سراغ مدیران قسمت های مختلف برگزاری جشنواره می روند و بر این اساس مردم را از چگونگی روند اجرا با خبر می کنند

همچنین مریم وفایی مسوول خبرنگاران نوجوان نیز اظهار کرد: قرار بر این است که خبرهای این جشنواره از زبان نوجوانان برای همگان بازگو شود و به شکل صوتی و تصویری آنها برنامه های خود را به سمع و نظر مردم می رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه