English

برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اصفهان اعلام شد

روابط عمومی اداره کل دادگستری استان اصفهان برنامه های هفته قوه قضاییه در این استان را اعلام کرد.

برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، روابط عمومی اداره کل دادگستری استان اصفهان اعلام کرد: به مناسب گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان روز چهارشنبه هفته جاری با حضور در گلستان شهدا ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید میثاق می کنند.

برگزاری نشست های مطبوعاتی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ملی برای انعکاس عملکرد و زحمات قضات و کارکنان دستگاه قضایی و برنامه ها و اقدام های دستگاه قضایی در شهرستان های اصفهان از دیگر برنامه های هفته قوه قضائیه در این استان است.

همچنین انجام سخنرانی رؤسای حوزه های قضایی پیش از خطبه های نماز جمعه هفته جاری ، انجام ملاقات های مردمی مسئولان قضایی و دیدار با زندانیان در زندان های استان و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در استان اصفهان اعلام شده است.

در شامگاه ۷ تیر سال ۱۳۶۰ آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی رئیس دیوان عالی کشور که در آن زمان بلند پایه ‌ترین مقام قضایی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شد در حادثه بمب ‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط سازمان مجاهدین خلق در حین سخنرانی به شهادت رسید.

جهت ارج نهادن به مقام والای قضا و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید آیت الله دکتر بهشتی، بنا به پیشنهاد قوه قضائیه، شورای فرهنگ عمومی کشور هفته اوّل تیرماه را بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی