English

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

برگزاری مرحله استانی المپیاد «دادرس» در گلستان/ شرکت ۲۴۲ تیم در مرحله شهرستانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری مرحله استانی المپیاد «دادرس» در این استان خبر داد و گفت: این المپیاد روزهای یکشنبه ٢٥ تیر ماه (ویژه پسران) و دوشنبه ٢٦ تیر ماه (ویژه دختران) با حضور ١٣ تیم دختر و ١٣ تیم پسر از سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی المپیاد «دادرس» در گلستان/ شرکت 242 تیم در مرحله شهرستانی

به گزارش خبرگزاری موج،  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، عاطفه کریمی در نشست هماهنگی مرحله استانی پنجمین المپیاد آمده مهارت‌های «دادرسان» هلال احمری اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل انجام شده بین هلال احمر و آموزش و پرورش استان، تلاش‌های خوبی در راستای تشکیل کانون‌های دانش‌آموزی و طرح ملی «دادرس» در مدارس استان انجام شده است.

‎وی ادامه داد: برگزاری مرحله شهرستانی المپیاد آماده با مشارکت ارزنده ٢٤٢ تیم از مجموع ٢٥٠ تیم آموزش دیده با تعامل شایسته مدیران و مربیان عملیاتی شد و تیم‌های برتر به مرحله استانی راه یافتند.

‎معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: پنجمین المپیاد آماده دادرس در مرحله استانی ویژه تیم‌های برتر شهرستانی با هدف رقابتی مهیج و انتخاب برترین‌های استان در دستور کار معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان قرار دارد که انتظار داریم با تعامل شایسته میان دو دستگاه آموزش و پرورش و هلال احمر و حضور مقتدر تیم‌ها، شاهد برگزاری المپیادی متفاوتی نسبت به گذشته باشیم.

‎همچنین در این نشست محمد بهشتی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان در راستای عملیاتی ساختن فعالیت‌های کانونی و طرح ملی دادرس در مدارس گفت: آنچه در آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه همیشه بدان توجه شده، ترسیم افقی روشن بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس است.

‎تشکیل کانون‌های دانش آموزی هلال احمر و طرح ملی «دادرس» با هدف تربیت دانش آموزانی بر محور فعالیت‌های بشردوستانه، خیرخواهانه و لزوم آمادگی در شرایط سخت، در حوزه‌های مختلف از جمله دغدغه‌های اصلی ما است.

‎وی در ادامه افزود: امیدواریم با تدوین بخش‌های مختلف این دوره از المپیاد بر مبنای دستورالعمل و طراحی برنامه‌های فرهنگی متنوع، یک روز اردویی را در کنار برگزاری المپیاد برای دانش آموزان رقم بزنیم.

 ‎گفتنی است مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده دادرس گلستان در روزهای یکشنبه ٢٥ تیر ماه (ویژه پسران) و دوشنبه ٢٦ تیر ماه (ویژه دختران) با حضور ١٣ تیم دختر و ١٣ تیم پسر از سراسر استان در محل اردوگاه کشوری مرحوم «امیر محمد قاسمی» دلند سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در استان گلستان برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه