English

در بهار قرآن

محفل قرآنی «گلشن وحی» در کردکوی برگزار شد

به‎مناسبت ماه مبارک رمضان و در بهار قرآن محفل قرآنی «گلشن وحی» با حضور خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر در کردکوی برگزار شد.

محفل قرآنی «گلشن وحی» در کردکوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، به‎ مناسبت ماه مبارک رمضان و در بهار قرآن محفل قرآنی «گلشن وحی» شامگاه جمعه به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگر در فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی در این مراسم ماه مبارک رمضان را ماه دعا، نیایش و نزدیکی به خداوند دانست و اظهار کرد: لطف بیکران خداوند در ماه رمضان شامل انسان می‎شود و دعای مومنان به اجابت می‎رسد.

علیرضا مارزلو با بیان اینکه قرآن کریم تنها کتابی است که انسان از تلاوت آن خسته نمی‎شود، افزود: شهدا و رزمندگان با قرآن مأنوس بودند طوری که پس از شهادت، در لباس‎های خونین آنها قرآن کریم وجود داشت که این انس شهدا با قرآن کریم پیروی از خط سرخ ولایت، آرمان‎های انقلاب و تأسی از فرهنگ عاشورا بود.

وی با بیان اینکه در سطح کشور قریب به 500 هزار نفر از جامعه ایثارگری با قرآن کریم مأنوس هستند و در فعالیت‎های قرآنی نقش دارند، بیان کرد: 470 نفر از حافظان کل قرآن کریم در سطح کشور از فرزندان شاهد و ایثارگر هستند که در ترویج فرهنگ علوم قرآنی نقش به‎سزایی دارند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی متذکر شد: در شهرستان کردکوی از بین 900 جانباز و 258 خانواده شهید، 150 نفر در بخش قرآنی فعالیت دارند که از این تعداد 35 نفر برتر شهرستانی، 24 نفر برتر استانی و 9 نفر برتر کشوری هستند.

گفتنی است؛ تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود و تواشیح توسط قرآن‎آموزان موسسه قرآنی هدایت کردکوی، قرائت شعر و ضیافت افطاری از دیگر برنامه‎های این محفل معنوی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه