English

معاون آب منطقه‌ای گلستان

۸۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان گلستان اجرا شد

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای گلستان از اجرا و بهره‌برداری از ۸۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان گلستان در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

۸۰۰ هکتار شبکه آبیاری و زهکشی در استان گلستان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج  به‌ نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، حسین دهقان اظهار داشت: وزارت نیرو برش کشوری و استانی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در 9 محور تهیه و ابلاغ کرده که در 5 محور وظایفی برای این شرکت در سال 96 تعریف شده است.

وی افزود: با توجه به وظایف ذاتی این شرکت، مجموع فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد به صورت مستقیم سبب ایجاد شغل نمی‌شود بلکه ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایداری مشاغل موجود را فراهم می‌کند.

دهقان اظهار کرد: در حوزه آب، محور اصلی پروژه‌ها بر موضوع افزایش بهره وری بوده است؛ در برنامه ششم توسعه نیز با توجه به محدودیت توسعه منابع، تأکید ویژه ای به بحث بهره وری شده است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان تصریح کرد: یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این بخش، اجرا و بهره‌برداری از 10 هزار هکتار شبکه آبیاری و زهکشی غیر مرزی در کشور است که سهم گلستان 800 هکتار تعیین شد.

دهقان افزود: همچنین در زمینه مسلوب المنفعه کردن چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری تکلیف کشوری 15 هزار حلقه و سهم استان 300 حلقه است.

وی گفت: همچنین براساس برنامه وزارت نیرو قرار است 200 دستگاه کنتور حجمی بر روی چاه های آب در استان نصب شود؛ علاوه براین نصب 700 دستگاه ابزار اندازه گیری در منابع آب سطحی در کشور نصب می‌شود که 15 دستگاه برروی منابع آبی استان نصب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه