English

امام جمعه رشت:

حمایت از فلسطین حمایت از جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه ستودنی است گفت: به فرموده امام راحل، حمایت از فلسطین حمایت از سرزمین نیست بلکه حمایت از جهان اسلام است.

حمایت از فلسطین حمایت از جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: با توجه به مسایل منطقه، خوشبختانه اقشار مختلف مردم با درک وضعیت موجود در جهان، یک بار دیگر همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت همه جانبه کردند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل، حمایت از فلسطین حمایت از سرزمین نیست بلکه حمایت از جهان اسلام است و مردم ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی، به خوبی حمایت خود را از جهان اسلام و مظلومان اعلام کردند.

امام جمعه رشت بیان کرد: صهیونیست ها سرزمین فلسطین را اشغال کردند و متاسفانه سازمان ملل مدعی حمایت از حقوق بشر نیز این رژیم غاصب را به رسمیت می شناسد.

آیت الله قربانی با اشاره به این که در این چند ساله شاهد بدترین جنایت ها از سوی رژیم غاصب هستیم افزود: حمایت استکبار جهانی از اسرائیل در حالی است که مردم غزه را در دفاع از سرزمین خود تروریست خطاب می کند و حامی اشغالگران قدس است .

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه