English

استاندار گیلان:

راهپیمایی روز قدس اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است

استاندار گیلان در راهپیمایی روز قدس، با قدردانی از حضور گسترده مردم گفت: راهپیمایی امروز اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است.

راهپیمایی روز قدس اعلام نه بزرگ ایرانیان به استکبار است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمدعلی نجفی که به همراه امام جمعه رشت و همگام با سایر مردم روزه دار استان در راهپیمایی روز قدس در رشت شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران بیان داشت: مردم عزیز ایران اسلامی و گیلانیان بار دیگر با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، وحدت و یکپارچگی خویش را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام نه بزرگ به استکبار جهانی به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: طبق گزارش های ارائه شده از مناطق مختلف استان ، حضور گیلانیان همگام با مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی خوب است. 

استاندار گیلان حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را عینیت بخشیدن به سفارش های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر یکپارچگی و وحدت در جامعه دانست و اضافه کرد: امیدوارم با این وحدت و یکپارچگی بتوانیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ضد استکباری موفق باشیم. 

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز، همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه