English

هم‌زمان با روزجهانی قدس صورت گرفت؛

برپایی ایستگاه «دوست فلسطینی من» در رشت

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان از برپایی ایستگاه فعالیتهای فرهنگی با عنوان دوست فلسطینی من ویژه کودکان و نوجوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت خبر داد.

برپایی ایستگاه «دوست فلسطینی من» در رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، اسفندیار ضیائی امروز با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان امروز (جمعه) در روز جهانی قدس با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری با عنوان دوست فلسطینی من، پذیرای کودکان نوجوانان و خانواده‌ها است. 

وی اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در ایستگاه فعالیت‌ های کانون در مسیر راهپیمایی مردم رشت و در خیابان امام خمینی (ره) این شهر ضمن تشریح پیشینه و اهمیت فلسطین برای مسلمانان به تبیین نقش راهپیمایی روز جهانی قدس در بیداری ملت می پردازند. 

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه ادبی و نقاشی با عنوان دوست فلسطینی من، آموزش ساخت کبوتر‌های آزادی با بهره‌گیری از شیوه (کاغذ و تا ) از جمله دیگر فعالیت ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در روز جهانی قدس است. 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت روز جهانی قدس ویژه ‌برنامه‌هایی از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار، پستی و فراگیر در مناطق مختلف استان برگزار می شود. 

31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، یک‌ کتابخانه سیار روستایی، چهار کتابخانه پستی و دو مرکز فراگیر (ویژه کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های خاص) در استان گیلان فعال است. 

بر اساس آخرین آمار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در استان عضو مراکز کانون هستند. 

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا دقایقی دیگر همزمان با سراسر کشور، در 51 نقطه استان گیلان به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود.

راهپیمایی در مرکز استان نیز راس ساعت 10 و 30 دقیقه از مبادی چهارگانه به سوی مصلی رشت برگزار خواهد شد.

امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است. 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه