English

برای آزادی قدس شریف راهی جز وحدت جهان اسلام وجود ندارد

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی اعلام کردند: بی تردید برای آزادی قدس شریف ؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

برای آزادی قدس شریف راهی جز وحدت جهان اسلام وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در این پیام مشترک آورده اند: آخرین روزهای ماه پرفضیلت رمضان فرا رسیده و یاد و خاطره ابتکار هوشمندانه و تدبیر شگرف بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه این ماه به نام روز قدس را زنده می کند تا پس از 38 سال از این رویداد، کماکان مردم انقلابی و روزه دار در اقصی نقاط جهان ، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به ظهور برساند.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: بی تردید روز قدس به عنوان نمادی از مظلومیت، ظلم ستیزی، استقامت و مقاومت در دنیا شناخته شده و در این روز مردم با اعلان برائت و بیزاری از مستکبران عالم، آرمان قدس شریف را پاس داشته و اعمال مذبوحانه، جنایات ددمنشانه و اقدامات تفرقه افکنانه رژیم جعلی، غاصب و نامشروع صهیونیستی را به عنوان پایگاه استکبار در منطقه محکوم می کنند .

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در این پیام یادآورشدند: تظاهرات امسال روز قدس ، با شلیک موشک های پرصلابت ایران اسلامی به مقر فرماندهی، مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه همزمان شد که علاوه بر وارد کردن ضربه های گروه های تروریستی توانست قدرت بازدارندگی و صلابت کشورمان را نشان دهد.

در ادامه این پیام ،خاطرنشان شده است : بی تردید برای آزادی قدس شریف ؛ راهی جز وحدت جهان اسلام ، دفاع از خط مقاومت و مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی وجود ندارد.

در این پیام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از درگاه قادرمتعال،از مردم آگاه و ولایتمدارگیلان، دعوت شده است با حضور گسترده، خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، وحدت و همدلی امت اسلامی را به نمایش بگذارند .

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در خاتمه این پیام ابراز امیدواری کردند این حضور و حمایت زمینه ای برای آزادسازی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از ظلم و ستم رژیم اشغالگر اسرائیل در آینده ای نزدیک شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه