English

محدودیت های ترافیکی راهپیمائی روز جهانی قدس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی در چهار مسیر اصلی منتهی به خیابان مصلی این شهر خبر داد.

محدودیت های ترافیکی راهپیمائی روز جهانی قدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی گفت: پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمائی از ساعت 6 صبح روز جمعه دوم تیرماه محدودیت هائی را برای توقف و تردد خودروها در چهار مسیر اصلی منتهی به خیابان مصلی شهر اصفهان اعمال می کند.

این مقام مسئول عنوان داشت: این محدودیت ها در مسیر گلستان شهدا به سمت خیابان آزادگان و تقاطع مصلی از سمت زیرگذر همت و سجاد و میدان شهید لاوی و میدان بسیج به سمت مصلی همچنین میدان فیض، خیابان میر به سمت خیابان مصلی از تقاطع های میدان فیض، بلوار آئینه خانه، تقاطع جهانگیر خان قشقائی و از تقاطع میر و تقاطع شیخ صدوق به سمت مصلی اعمال می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: علاوه بر این محدودیت هایی نیز از تقاطع شیخ کلینی و رسالت، مسجد المهدی مرداویج به سمت خیابان فرایبورگ و مصلی و همچنین خیابان مسجد حجت اکبر شیخ صدوق و خیابان نیکبخت شرقی به سمت مصلی اعمال می شود.

سرهنگ چلمقانی خاطر نشان کرد: در طول مسیر راهپیمائی خیابان های اصلی شامل خیابان مصلی، نیکبخت شرقی، فرایبورگ، سعادت آباد، آزادگان، خیابان میر و حد فاصل میدان فیض تا آب 250 تردد هر گونه وسایل نقلیه از ساعت 6 صبح اکیداً ممنوع بوده و در صورت مشاهده پارک خودرو در مسیرهای مذکور ماموران پلیس راهور موظف به انتقال آنها به وسیله خودروهای یدک کش خواهند بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تجمع راهپیمایان در مسیر خیابان مصلی و نیکبخت شرقی خواهد بود به همین جهت از توقف خودروها در طول مسیرهای مذکور از ساعت 24 روز دوم تیرماه جلوگیری به عمل می آید.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت:جهت رفاع حال جانبازان و موتوسواران پارکینگ سیلو از درب جنوبی مصلی فراهم گردیده است و پشت دبیرستان افضلی در جهت شمالی خیابان مصلی به منظور پارک خودروهای جانبازان و موتورسواران در نظر گرفته شده است.

سرهنگ چلمقانی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم در برگزاری مراسمات با ماموران پلیس گفت: به شهروندان توصیه می کنیم به منظور تسهیل در عبور و مرور از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در مراسم راهپیمائی و نماز جمعه استفاده نمایند و از آوردن خودروهای شخصی به مسیر های منتهی به محل برگزاری نمازجمعه خودداری کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه