English

رئیس دادگستری خوزستان:

حجم بالای گردش مالی، انحراف را در خوزستان افزایش می دهد

رئیس دادگستری خوزستان گفت: با توجه به گردش مالی بالا در خوزستان و حجم بالای ثروت در این استان؛ طبیعی است که انحراف هم بیشتر از سایر استان ها باشد.

حجم بالای گردش مالی، انحراف را در خوزستان افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، فرهاد افشار نیا افزود: مردم خوزستان درآمد سرانه بیشتری نسبت به سایر استان ها دارند و در همین صندوق هایی که اخیرا مشکلات مالی پیدا کردند نیز بیشترین سرمایه گذاری و تعداد شعب در خوزستان بوده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: کمتر از سه هزار میلیارد تومان سپرده در این موسسات دچار مشکل شده، نداریم که موجب انتقاد هم هست که چرا این سرمایه ها در فعالیت های اقتصادی، سهام و یا کارآفرینی مورد استفاده قرار نمی گیرد و آن را به بانک واریز کرده که بخواهیم سود آن را بگیریم.

افشارنیا گفت: با حضور اداره کل اطلاعات، بازرسی، دادگستری و دادستانی خوزستان کمیته ای را تشکیل و اخبار را از دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و مردم گرفته و آنها را عمدتا با محوریت پیشگیری، بررسی می کنیم. در صورت انجام تخلف نیز برخورد لازم را با افراد خاطی و گاها مدیران دستگاه ها انجام می دهیم.

 در یکی از پرونده های کمیته فوق با جلوگیری از یک قرارداد در یکی از دستگاه های خوزستان مانع هدر رفت ۴۴ میلیون یورو از بیت المال شده و به آن دستگاه کمک کردیم. همچنین در حوزه زمین خواری ۵۵۷ هکتار زمین را صیانت کردیم، در یکی دیگر از پرونده که مربوط به قاچاق سوخت به میزان ۱۳۰ میلیون لیتر بود که جزای نقدی ۴۰۰ میلیون تومانی برای پرونده آن صادر کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه