English

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه:

بیش از ۵۰ مدرسه توسط خیرین در دست احداث است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه در نشست کارکنان اداری آموزش‌وپرورش منطقه حمیل از ساخت بیش از 50 واحد آموزشی توسط خیرین در سال جاری خبر داد.

بیش از 50 مدرسه توسط خیرین در دست احداث است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمان محبی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر آموزش‌وپرورش استان طی سال‌های اخیر گفت: در طول چهار سال گذشته در اکثر شاخص‌های آموزشی، پرورشی، سلامت، حقوقی و املاک، حرکت رو به رشد داشته‌ایم.

وی به آمار بی‌سابقه ساخت واحدهای آموزشی توسط خیرین در این مدت اشاره و تصریح کرد: فقط در طول سال 96 - 95 بیش از 50 واحد آموزشی در نقاط مختلف استان، به همت خیرین و اداره کل نوسازی مدارس احداث و در دست‌ساخت است، که این رقم را در طول تاریخ آموزش‌وپرورش استان بی‌سابقه است.

محبی به توسعه و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث سیستم گرمایشی مدارس به همت نوسازی مدارس بیش از 25 میلیارد هزینه شده است و این روند طی سال‌های آتی همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در بخش هوشمند سازی مدارس نیز همچون دیگر حوزه‌ها روند رو به رشدی داشته‌ایم که وجود بیش از 4200 کلاس هوشمند در مدارس استان خود گویای این واقعیت است.

کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه سوادآموزی، امور حقوقی و املاک، مسابقات قرآنی و نماز، جذب نو آموزان پیش‌دبستانی و رتبه‌های برتر ورزشی در سطح کشور از دیگر موفقیت‌های آموزش‌وپرورش استان بود که مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه به آن‌ها اشاره نمود.

در ادامه این نشست مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز با تقدیر از زحمات رئیس آموزش‌وپرورش منطقه حمیل بابت پیگیری نیازمندی‌ها و مشکلات آموزش‌وپرورش منطقه از افتتاح ساختمان‌های جدید التاسیس روستاهای مومنایی و مله هار تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

نظری همچنین به استمرار روند تخریب و بازسازی مدارس بافت فرسوده استان و منطقه اشاره کرد و افزود: تخریب و بازسازی دو مدرسه دیگر در منطقه حمیل به‌زودی در دست اقدام قرار می‌گیرد.

اختصاص بیش از 2 هزار مترمربع ایزوگام به مدارس منطقه حمیل، استمرار و توسعه سیستم گرمایشی مدارس در سال جدید و تجهیز مدارس به وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی از دیگر موضوعات مورداشاره مدیرکل نوساز مدارس استان در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی