English

تصویب تخفیفات ویژه خوش‌حسابی امتیاز مناسبی برای شهروندان کرمانشاهی

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه با اشاره به پیشنهاد شهردار و تصویب تخفیفات ویژه خوش‌حسابی برای شهروندان توسط شورای اسلامی شهر، از پرداخت عوارض توسط شهروندان به‌عنوان یکی از پایدارترین درآمدهای شهرداری یادکرد.

تصویب تخفیفات ویژه خوش‌حسابی امتیاز مناسبی برای شهروندان کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حیدر کرمی معاون اداری و مالی شهرداری گفت: پرداخت عوارض توسط همشهریان عزیز یکی از پایدارترین منابع درآمدی سالم در حوزه مدیریت شهری جهت عمران و آبادانی شهر خواهد بود.

کرمی گفت: قطعاً توسعه و پیشرفت کرمانشاه زمانی تحقق خواهد یافت که شهروندان عزیز با پرداخت به‌موقع عوارض نقش چشمگیری در پیشرفت شهر در کنار شهرداری به‌عنوان نهادی مردمی و مهم‌ترین سازمان خدمات دهنده در حوزه مدیریت شهری داشته باشد.

معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با پیشنهاد رضایی شهردار کرمانشاه و موافقت شورای اسلامی شهر شهروندانی که نسبت به پرونده توافقات خود در مناطق و نیز صدور پروانه ساختمانی تفکیک عرصه و اعیان و بهای خدمات نخاله‌های ساختمانی تا تاریخ 31/6/96 اقدام نمایند از 20 درصد تخفیفات خوش‌حسابی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: همچنین شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی جرائم کمیسیون ماده صد اقدام نمایند از 50 درصد تخفیف عوارض پذیره بهره‌مند می‌شوند

وی تأکید کرد: برای زندگی مطلوب در شهر و ارائه خدمات مناسب نیازمند کمک و مشارکت شهروندان هستیم و پرداخت عوارض می‌تواند در ارائه خدمات باکیفیت بالا تأثیر مناسبی در عمران شهر داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه