English

اعزام بیش از ۴۹۰ دانش‌آموز کرمانشاهی به مسابقات کشوری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه از حضور 494 دانش‌آموز دختر و پسر در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام بیش از 490 دانش‌آموز کرمانشاهی به مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی، در نشست برنامه‌ریزی اعزام تیم‌های منتخب به مسابقات قهرمانی مدارس کشور از اقدامات و تمهیدات لازم جهت اعزام 494 نفر ورزشکار دانش‌آموز به مسابقات کشوری خبر داد.

محمدی تصریح کرد: 235 دانش‌آموز دختر و 259 دانش‌آموز پسر در قالب 13 رشته و 55 تیم ورزشی در هر سه دوره تحصیلی از استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشوری حضور خواهند داشت و این مسابقات به میزبان استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، قزوین، رامسر، لرستان و کردستان از 15 تیر لغایت پایان مردادماه برگزار می‌شود.

در این نشست محمدی بیان کرد: مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس استان کرمانشاه در سال تحصیلی 96-95 هم سو برنامه‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به‌صورت مدرسه و کانون قهرمان برگزار شد و دانش‌آموزان تیم‌های منتخب در حال حاضر تحت نظر مربیان خود در اردوهای آمادگی به سر می‌برند.

محمدی گفت: تربیت‌بدنی و ورزش نقش کلیدی در کشف مستعدین ورزشی و پرورش دانش‌آموزان داشته است؛ بنابراین، ارتقای سطح کمی و کیفیت برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان نه‌تنها می‌توانند مایه افتخار جامعه‌ی ورزش آموزش‌وپرورش، مدیران، برنامه ریزان کلان آن حوزه باشد، بلکه محیطی مناسب برای رشد ابعاد مختلف اجتماعی، جسمانی، اخلاقی و... دانش‌آموزان است تا حاصل این تلاش‌ها، رشد پایدار ورزش کشور و توسعه همه‌جانبه آن را به دنبال داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه