English

معاون دادستان مشهد مطرح کرد

حمایت از سرمایه‌گذاران برای تبدیل طوس به بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی- تاریخی کشور

معاون دادستان مشهد گفت: برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز این آمادگی از سوی دادستانی وجود دارد تا موانع قانونی را برطرف تا بتوانیم طوس را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و تاریخی کشور معرفی کنیم.

حمایت از سرمایه‌گذاران برای تبدیل طوس به بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی- تاریخی کشور

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، محمد بخشی محبی در نشستی پیرامون منطقه منفصله طوس که در مجتمع کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ساماندهی منطقه طوس مهم‌ترین اصل اراده جمعی است.

وی افزود: در بحث ارتفاعات جنوبی با اراده‌ای که شکل گرفت، 9 هزار هکتاری از این منطقه آزادسازی همچنین در کشف رود 1500 هکتار از زمین‌ها تملک و آزادسازی شد.

بخشی محبی بیان کرد: در موضوع طوس نیز اگر اراده جمعی وجود داشته باشد قطعاً شاهد آزادسازی این منطقه از سوی سودجویان خواهیم بود البته در هر صورت دادستانی بر اساس وظیفه خود به این موضوع ورود پیدا می‌کند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: عرصه تاریخی منطقه طوس 340 هکتار است و دادستانی آمادگی کامل دارد تا تملک را بر اساس قانون انجام دهد.

وی با بیان اینکه فردوسی متعلق به همه ما است، عنوان کرد: برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیز این آمادگی از سوی دادستانی وجود دارد تا موانع قانونی را برطرف کند تا بتوانیم طوس را به عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی و تاریخی کشور معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه