English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز :

اجرای طرح هر زائر یک حامی تحصیلی ایتام در امامزاده احمد(ع) نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: برای چهارمین سال متوالی طرح هر زائر یک حامی تحصیلی ایتام برای امداد خیرین به چهارصد و بیست دانش آموز در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) نطنز اجرا می شود.

اجرای طرح هر زائر یک حامی تحصیلی ایتام در امامزاده احمد(ع) نطنز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار کرد: همزمان با ثبت نام چهارمین سال طرح هر زائر یک حامی تحصیلی ایتام برای امداد خیرین به چهارصد و بیست دانش آموز ایتام و بی بضاعت از فرزندان معنوی امامزاده احمد (ع)، ثبت نام برای طرح خادمین نیابتی نیز آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به شرایط فیزیکی این امامزاده اشاره و تصریح کرد: از آنجائیکه در سال گذشته درختان زیادی غرس شد و فضای سبز و اماکن بیشتری به محوطه امامزاده احمد (ع) اضافه شد، برای نگهداری و آبرسانی درختان و نظافت مستمر و شبانه روزی محوطه ها و سرویس دهی در دو شیفت به زائران و مسافران آزادراه کاشان - نطنز - اصفهان مجبور به دو برابر کردن نیروهای خدماتی شدیم.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری با اشاره مسائل و مشکلات موجود این امامزاده گفت: به منظور تأمین هزینه های جاری آستان مقدس اقدام به اجرای طرح خادمین نیابتی کردیم که شهروندان و زائرانی که به این امامزاده ارادت دارند اما توانایی خدمت حضوری را ندارند می توانند هزینه یک روز در ماه برای ارائه خدمات، تعمیر و نگهداری این مکان را تقبل کنند.

وی افزود: افرادی که علاقمند هستند در این طرح شرکت کنند می توانند با امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز و یا با هیئت امنا این امامزاده جلیل القدر تماس حاصل نمایند و از نحو اجرای این طرح آگاه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه