English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

بهره مندی ۲۲۸ هزار دانش آموز از آموزش های پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : با تلاش کارشناسان پلیس اصفهان بیش از 228 هزار نفر از دانش آموزان اصفهانی در کلاسهای آگاه سازی تحت آموزش های پلیس قرار گرفتند.

بهره مندی 228 هزار دانش آموز از آموزش های پلیس

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی اظهار داشت : در سال تحصیلی گذشته کارشناسان و مشاوران آموزش همگانی در مدارس اصفهان اقدام به ارائه آموزش دانش آموزان کردند.

وی گفت: تعداد 242 مدرسه پیش دبستانی و 320 مدرسه متوسطه از کارشناسان آموزش همگانی پلیس آموزش گرفتند.

وی با اشاره به ارائه بیش از 500 مشاوره فعال افزود : کارشناسان آموزش همگانی و مشاوران اقدام به آموزش در راستای پیشگیری از اعتیاد ، آسیب های اجتماعی ، فضای سایبری و مدیریت شبکه های اجتماعی کردند .

این مقام انتظامی با اشاره به برپایی 350نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سال تحصیلی گذشته در مدارس اصفهان افزود: بحمد الله برپایی این نمایشگاه ها از استقبال خوب دانش آموزان برخوردار بود و موجبات رضایتمندی والدین و مدیران مدارس را فراهم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه پیشگیری بهتر از درمان است گفت : آموزش های چهره به چهره کارشناسان پلیس و پخش کلیپ و برپایی نمایشگاه ها قطعاً در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معضلات پیش روی دانش آموزان تأثیر مستقیم دارد.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور مشاوران و کارشناسان آموزش همگانی در مدارس بیان داشت : 228 هزار نفر از دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته به همت کارشناسان پلیس آموزش دیده اند که نقطه عطفی در کارنامه پلیس اصفهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی